Здравје

Нездрави продукти кои премногу често им ги даваме на децата

Не сте лош родител ако повремено им давате на вашите деца нездрава храна. Како и возрасните, така и децата уживаат во брза храна, особено во слатките. Но, погрижете се овие намирници да ги нема на дневното мени. Еве кои намирници треба да ги ограничите или целосно да ги избегнувате во исхраната на вашето дете.

1. Гуми за џвакање и гумени бонбони

Иако вие и вашите деца веројатно ги сакате, гумените бонбони се многу штетни. Направени се од голема количина шеќер и вештачки засладувачи и немаат позитивни здравствени придобивки, не се хранливи и не се здрави за забите.

Нека не ве лаже описот на „овошните“ гуми за џвакање, бидејќи тие не содржат овошје, а желатинот, најмногу индустриски, се произведува од отпад од месната индустрија, како што се кожа, коски и копита од крави и свињи.

2. Овошни сокови

Наменети за деца, исто така со „овошни“ етикети, но всушност полни со шеќер. Овие сокови немаат никаква хранлива вредност што би им помогнала на малите деца, па затоа не се препорачува нивно консумирање. Заменете ги купечките овошни сокови со природни цедени сокови, вода или млеко.

3. Засладени снегулки

Снегулките почесто се рекламираат како храна за деца, а познато е дека се полни со шеќер, што може да доведе до зголемен внес на шеќер кај децата и намален внес на хранливи материи и витамини кои треба да бидат на менито на детето секој ден. Наместо житарки, одлучете се за овошна алтернатива.

4. Преработено месо

Преработеното месо треба да се избегнува на која било возраст, особено кај децата. Виршлите и сувите месата содржат висок процент на сол, маснотии, масти и шеќер, што може да им наштети на здравјето на цревата и срцето.

5. Овошен јогурт

Јогуртот е корисна храна во исхраната на децата, бидејќи лесно се вари и помага во правилното функционирање на дигестивниот систем, но не сите јогурти се подеднакво здрави. Јогуртите со додадени вкусови, како што се овошните, треба да бидат последниот избор, бидејќи се полни со шеќер, адитиви и вештачки бои. Многу подобра алтернатива е во обичен јогурт да измешате свежо овошје кое вашето дете го сака.

6. Пржени компири

Јасно е дека пржените компири не се најздравиот избор, бидејќи обично содржат многу масти и сол, а исто така се многу чест избор за брз детски оброк. Ако вашето дете консумира повеќе компири отколку зеленчук, погледнете го менито и пронајдете посоодветни опции за брз оброк.

7. Лижавчиња

Освен што се полни со шеќер, тие се и опасни за малите деца, бидејќи многу лесно можат да се задават ако ги јадат без надзор. Како и гумените бонбони, и лижавчињата исто така се лоши за забите.

Можеби ќе ве интересира

Спиењето на мајката со бебето позитивно влијае на неговото здравје

admin

Причини поради кои треба да ги избегнувате рафинираните намирници

Biba

Пасивното пушење двојно го зголемува ризикот од дијабетес

Biba

Овој сајт користи колачиња за подобрување на корисничкиот интерфејс. Прифати Прочитај

Почитувани! Не е дозволено копирање на текстови од Прекрасен свет.