Сегашниот Audi RS7 Sportback послужи како основа за еден од последните екстремни проекти на полската тјунинг компанија Power Division со седиште во градот Катовице, а „Stage 3+“ во овој случај значи дека темелно рафинираниот 4-литарски V8 битурбо мотор на Audi наместо стандардните 630 КС и 850 Nm има 1.058 КС и 1.197 Nm максимален вртежен момент.
Наведените бројки се доволни за RS7 да достигне 100 km/h од место за 2,4 секунди (за една секунда побрзо од стандардот), а Power Division посебно истакнува дека има подобро забрзување и средно забрзување (од 100 до 200 km/h ) дури и од суперспортскиот автомобил на Bugatti, моделот Veyron. Нема податоци за максималната брзина, но неофицијално се споменуваат повеќе од 320 km/h.
Пристојните карбонски компоненти на каросеријата Полјаците ги „позајмија“ од компанијата Maxton Design, каде со години создаваат „одела“ за автомобили од концернот Фолксваген, а бојата на фолијата на каросеријата одлично се совпаѓаше со темните 22 инчи. Turismo SF-1 алуминиумски бандажи, зад кои се гледаат ефикасни карбон-керамички сопирачки.
Во Катовице имаат одлични решенија за другите модели на Audi RS, а лошата вест за сопствениците на Audi RSQ8 и Lamborghini Urus (кој работи со модифициран Audi V8 мотор) е што Power Division нуди „Stage 3+“ исклучиво за RS7 Sportback. и моделите RS6.