Автомобилизам

Porsche ја слави десетгодишнината од производството на Panamera со специјално издание

 

Новото издание на Panamera 10 Years Edition има особено обемна стандардна опрема во областа на комфорот, а исто така е подобрена и со ексклузивни детали на дизајнот. На пример, новите 21-инчни тркала Panamera Sport Design во бело-златна металик боја и логото „Panamera10“ на вратите, исто така во бело-златна металик боја, се детали кои се ексклузивни за моделите на ова специјално издание. Логото, исто така, може да се најде во ентериерот на предниот патнички панел и на штитниците за влез на вратата. Ентериерот е дизајниран во црна кожа. Декоративното шиење создава особено квалитетен впечаток.

 

 

Многу дополнителна опрема како стандард

Моделите Panamera 10 Years Edition доаѓаат со низа дополнителни комфорни и безбедносни системи: LED предните светла вклучуваат PDLS Plus, Lane Change Assist и Lane Keeping Assist со препознавање сообраќајни знаци и Park Assist вклучувајќи и камера се дел од продолжениот пакет на стандардна опрема, како и панорамскиот покрив, стаклото за приватност, 14-насочни комфорни седишта со греење и крест на Porsche во потпирачите за глава, „мекото“ затворање на вратите, дигиталното радио и системот BOSE® Surround Sound.

Со стандардната адаптивна воздушна суспензија со 3 комори, вклучувајќи управување со суспензија Porsche Active (PASM) и Power Steering Plus, моделите Panamera10 се, исто така, идеално опремени за извонредна динамика на возењето. Хибридните модели на Panamera 10 Years Edition доаѓаат со батерии со капацитет за полнење од 7,2 kW наместо во спротивно стандардните 3,6 kW.

 

 

Спортска кола, луксузна лимузина, хибриден пионер: историјата на Panamera

Како ниту еден друг автомобил во класата на луксузни автомобили, Panamera претставува комбинација на спортски автомобил со луксуз и разновидност на вистински гранд турер уште од 2009-та година. Покрај тоа, Panamera решително го обликуваше брендот во текот на последните десет години како технолошка платформа за иновации кои подоцна беа пренесени и на другите модели на Porsche. Тековната, втора генерација на модели, се произведува целосно во погонот Porsche во Лајпциг, и доаѓа во три различни варијанти на каросеријата. Досега се испорачани над 250 000 единици.

 

 

Porsche за четворица – во текот на повеќе од 70-годишната историја на компанијата, инженерите на Porsche продолжија да се враќаат на оваа идеја. Сепак, прототипите како што се Тип 530 засновани врз 356, издолжените варијанти на 928 или купето со четири врати Тип 989 не влегоа во сериско производство. На почетокот на новиот век, беше донесена одлука да се развие хечбек седан со четири врати. Спецификациите вклучуваат извонредна динамика на возење, одлична просторност и типичен дизајн на Porsche. Првата Panamera – со внатрешна ознака G1 – го направи своето јавно деби на 19 април 2009 година на 94-ти кат во Светскиот финансиски центар во Шангај и постави стандарди во својата класа благодарение на уникатниот концепт на перформансите и удобноста. И тоа беше преполно со иновации: за прв пат се понуди модерен производствен модел од луксузна класа со систем на менувач со двојна спојка. Предводникот на моделот Panamera Turbo воведе и воздушна суспензија, како и прилагодлив, мулти-димензионален заден спојлер. Gran Turismo, исто така, го отвори патот за сите други модели на Porsche со својот нов дисплеј и оперативен концепт.

Во 2011 година, Panamera ја постави сцената за иднината на електромобилноста: како прв паралелен полн хибрид во луксузната класа, хибридот Panamera C беше најекономичното Porsche до денес и покрај моќноста од 380 КС. Две години подоцна, Panamera S E-Hybrid повторно го водеше патот во сегментот како прв plug-in хибрид во светот. Опсегот на модели продолжи да расте брзо, а Panamera беше исклучително важен модел за Porsche: Gran Turismo – со излез до 570 КС и исто така достапен со издолжено меѓуоскино растојание од 2013 година – го основа брендот во нов сегмент од пазарот.

 

Комплетно нова втора генерација во 2016

Развојот на втората генерација Panamera (G2) следеше неколку патеки: покрај седанот, кој ја прослави својата светска премиера во Берлин на 28 јуни 2016 година, долгата верзија, и третата варијанта која беше развиена на заедничката платформа: Sport Turismo. Од 2017 година, неговиот авангарден дизајн и концепт донесе поголема разновидност на луксузната класа. G2 е уште поспортски и поелегантен, но со исто така доволна просторност и комфор. Атрактивната надворешност уште еднаш опфаќа низа иновации, вклучувајќи дигитализиран дисплеј и оперативен концепт. Благодарение на системите за шасија како што се трикоморни воздушни суспензии, управувачот од задната оска и системот за стабилизација на електромеханички стабилизатори PDCC Sport, Panamera подеднакво добро припаѓа и на улиците и на патеката. Опсегот на моќност на бензинските мотори се протега од 330 до 550 КС. Покрај тоа, Porsche целосно ги прифати електричните перформанси со втората генерација Panamera: стратегијата за зајакнување донесена од Spyder 918 овозможува перформанси слични на автомобили во комбинација со висока ефикасност. Врвниот модел е Panamera Turbo S E-Hybrid со системска моќност од 680 КС.

 

Слични написи

Хрватскиот Римац го тестира својот прототип на патеката Нардо

Biba

Првиот и најјакиот електрифициран ламборгини

Biba

Во „Ленд Ровер“ прославија 50. роденден на ренџ ровер со луксузно издание

Biba

Овој сајт користи колачиња за подобрување на корисничкиот интерфејс. Прифати Прочитај

Почитувани! Не е дозволено копирање на текстови од Прекрасен свет.