Автомобилизам

Porsche го претстави Cayenne Coupé

 

Porsche го проширува семејството на Cayenne. Уште едно спортско возило е додадено во третата генерација на овој мошне успешен SUV – Cayenne Coupé.

„Coupé ги вклучува сите технички карактеристики на новата генерација на Cayenne, но има уште подинамичен дизајн и нови технички детали кои го прават поагресивен, поагилен и емотивен“, вели Оливер Блуме, претседател на извршниот одбор на Porsche AG. Моделите на новиот Cayenne модел вклучуваат поостри линии со целосно уникатен заден дел, адаптивен заден спојлер, задна клупа со две индивидуални седишта и два различни кровни концепти – панорамски фиксиран стаклен покрив кој е стандарден и опционален карбонски покрив.

Коси линии кои создаваат незаменлива елеганција

Пропорциите кои се подинамични се комбинираат со уникатни дизајнерски елементи, кои го креираат новиот Cayenne Coupé кој зрачи со незаменлива елеганција. „Значително поагресивна покривна линија која паѓа назад во задниот дел, го прави Cayenne Coupé уште подинамичен и го поставува како најспортски модел во сегментот“, вели Мајкл Мауер, потпретседател на Style Porsche. Тој ефект е поддржан од спојлерот на покривот, што ја нагласува карактеристичната купè силуета. Предното ветробранско стакло и A-столбот се поплитки отколку во Cayenne, благодарение на работ на покривот што е намален за околу 20 милиметри. Редизајнираните задни врати и браници ги прошируваат рамењата на ова возило за 18 милиметри, придонесувајќи за неговиот мускулест и агресивен изглед. Задните регистарски таблички се интегрирани во браникот, со што возилото изгледа пониско до земјата.

Со својот адаптивен кровен спојлер, сегашниот Cayenne Turbo беше првиот SUV кој го прикажува овој вид на активна аеродинамика. Новиот Cayenne Coupé го носи ова на ново ниво. На секој модел Cayenne Coupé спојлерот на покривот е комбиниран со нов адаптивен заден спојлер како дел од Porsche Active Aerodynamics (PAA). Спојлерот – хармонично интегриран во силуетата на овој модел – се подигнува за 135 mm при брзини од 90 км/ч, зголемувајќи го притисокот на контактот на задната оска, додека PAA истовремено ја зголемува ефикасноста.

Голем панорамски стаклен покрив или карбонски покрив

Новиот Cayenne Coupé доаѓа со панорамски фиксен стаклен покрив 2,16 м2 како стандардно. Застаклената површина од 0,92 м2 им дава на сите патници извонредно чувство за простор, додека интегрираната ролетна заштитува од изложување на сонце и студ. По желба, опционално е достапен затворен карбонски покрив. Централниот слој му дава на покривот карактеристичен изглед на спортски автомобил, сличен на Porsche 911 GT3 RS. Карбонскиот покрив е достапен во еден од трите спортски пакети. Овие пакети, исто така, вклучуваат спортски дизајнерски карактеристики и нови, со намалена тежина 22-инчни GT дизајн тркала, уникатни седишта и карбонски и Alcantara акценти во внатрешноста. Cayenne Turbo Coupé пакетот, исто така вклучува спортски издувен систем.

Удобност на патот со четири спортски седишта

Новиот Cayenne Coupé нуди доволно простор за четири лица како стандардно. Напред, новите 8-насочни спортски седишта со вградени потпирачи за глава нудат исклучителна удобност и оптимална странична поддршка. Во задниот дел, Coupé доаѓа опремен со задна клупа која има две поединечни седишта. Алтернативно, удобните задни седишта – позната карактеристика на Cayenne – може да се нарачаат без дополнителни трошоци. Задните патници седат за 30 милиметри подолу отколку во Cayenne, што значи дека има голем простор за глава и покрај спортската силуета на возилото. Капацитетот на багажниот простор е 625 литри – идеален за секојдневна употреба – и се крева на 1.540 литри кога седиштата се склопени (Cayenne Turbo Coupé: 600 до 1.510 литри).

Лансирање на пазарот со мотори со турбо мотор со 340 КС и 550 КС

Модерните линии и елементите за дизајнот на новиот Cayenne Coupé навистина го издвоија од Cayenne. Во исто време, новото Coupé ги добива сите технички карактеристики на третата генерација на Cayenne, во која се имплементирани моќни системи за возење, иновативни шасии, дигитализиран екран и оперативен концепт со сеопфатна поврзаност.

Два мотори со високи перформанси се достапни на пазарот. Cayenne Coupé со шест цилиндричен турбо мотор до три литри кој пренесува 250 КС и максимален вртежен момент од 450 Nm. Спортскиот пакет Chrono, опремен во возилата со сериско производство, го достигнува стандардниот спринт од 0-100 км/ч за 6,0 секунди, оваа бројка паѓа на 5,9 секунди со опционалните спортски пакети. Највисоката брзина на возилото е 243 км/ч. Најмоќниот Cayenne Turbo Coupé оди на стартната линија со четирилитарски V8 мотор со двојно турбо полнење, 404 kW (550 КС) и максимален вртежен момент од 770 Nm. Cayenne Turbo Coupé забрзува до 100 км/ч за 3,9 секунди и има максимална брзина од 286 км/ч.

Слични написи

Изненадување за Ферари на самиот почеток на Формула 1 натпреварувањето

Biba

Manhart го преработи Audi – RS Q8

Biba

Citroen го распродаде My Ami Buggy за 17 минути и 28 секунди

dart

Овој сајт користи колачиња за подобрување на корисничкиот интерфејс. Прифати Прочитај

Почитувани! Не е дозволено копирање на текстови од Прекрасен свет.