Шестата генерација на Opel Astra неодамна доби помоќна верзија на хечбекот во форма на електрифициран модел GSe, а тоа не остана незабележано од реномираниот германски тјунер Irmscher.
Irmscher веќе претстави тјунинг пакет за стандардната Opel Astra, па не е изненадување што моделот GSe доби сличен третман. Најзабележителен е новиот преден сплитер, кој во комбинација со праговите и продолжетокот на задниот браник прави Astra да изгледа како „вистински“ моќен хечбек. Одзади има и дифузор, како и поголем заден спојлер. Аеродинамичните компоненти се во боја на каросеријата и содржат црни детали.
Тјунерот нуди лесни бандажи и гуми со високи перформанси, меѓу кои се 19-инчниот сет Cosmo Star со дијамантски полиран или црн финиш, како и 19-инчниот High Star и 19-инчниот Turbo Star. Црните налепници се убав детал.
Во официјалниот рендер, автомобилот е спуштен за 25 mm. Opel Astra GSe е фабрички намален за 10 mm во споредба со помалку опремените модели благодарение на амортизерите Koni FSD и уникатните пружини. Opel комбинира спортска шасија со различна калибрација на воланот и ESP, па експертите на Irmscher не се занимаваа со тоа.
Исто така, немаше промена на plug-in хибридниот погон. Opel Astra GSe има 1,6-литарски турбо бензински мотор поврзан со електричен мотор, а оваа комбинација испорачува вкупно 222 КС и 360 Nm вртежен момент. Моќта се пренесува на предната оска преку осумстепен автоматски менувач.
Што се однесува до внатрешноста, тјунерот нуди кожен тапацир за седиштата и панелите на вратите, а достапни се и различни бои. Можно е да се направи комбинација со патосници од велур и да се добијат плочки на праговите од нерѓосувачки челик. Сите овие модификации се достапни за хечбекот и попрактичниот ST, како и за сите варијанти на Opel Astra. Тоа значи дека бензинските, дизелските, plug-in хибридните и целосно електричните модели можат да ги добијат.