Компанијата Mercedes-Benz ги менува работите во својата палета на луксузни автомобили, а една од нив е тоа што германскиот производител ги става моделите EQS и S-Class под едно заедничко име.
Mercedes планира да продолжи со производство на S-Class со мотори со внатрешно согорување иако некогаш се сметаше дека ќе ја замени со електрични верзии, сепак, оваа промена ќе се случи кога ќе излезе осмата генерација на S-Class, што ќе се случи во 2030 година.
„Во иднина ќе има две S-Class, едната со SUS, а другата со електричен погон“, изјави директорот на Mercedes, Ола Калениус.
Затоа, името EQS дефинитивно исчезнува, додека S-Class живее. Моделите ќе изгледаат слично однадвор и внатре, тие ќе бидат базирани на различни платформи. Електричната S-Class ќе ја користи платформата MB.EA Large, а „конвенционалната“ ќе користи подобрена верзија на актуелната MRA платформа.
Мерцедес прави нешто слично со Г-класата. Денес, G-Class може да се има со SUS и електричен мотор, но тие се речиси идентични по изглед.
Се поставува прашањето зошто Мерцедес ја прави оваа промена. Продажбата не оди одлично во последно време, испораките од S-Class се намалени за 37 проценти во првите три месеци од годината. Компанијата дури и го намали производството во Фабриката 56 во Синделфинген, Германија на само една смена.
Продажбата на електрични возила исто така не ги исполнува целите. Мерцедес сакаше повеќе од 20 отсто од 2.043.800 продадени автомобили во светот во 2023 година да бидат електрични, но само 11 отсто се постигнати, иако продажбата на електрични возила всушност се зголеми за 73 отсто од 2022 година.
Компанијата ги прилагодува своите цели за продажба за електрични и хибридни автомобили. Порано целта беше 50 проценти од годишната продажба да бидат вакви возила до 2025 година, но сега таа цел е поместена за 2030 година.
Оваа промена не се случува само во Mercedes, бидејќи целата автомобилска индустрија забележува побавно прифаќање на електрични возила. Во Европа, бројот на електрични возила на патиштата е зголемен за 2 отсто во 2024 година во споредба со претходната година. Другите производители на автомобили како Audi, Ford и Porsche исто така повеќе се фокусираат на SUS и хибридните автомобили.
Изгледа дека патот до електричната иднина ќе биде подолг и побутлив отколку што претходно мислеа производителите. Од друга страна, љубителите на луксузни автомобили ќе имаат повеќе избор при изборот на нивниот следен автомобил.