Лурдес Леон, ќерката на поп дивата Мадона, е новото заштитно лице на пролетната колекција на дизајнерот Марк Џејкобс во 2021 година.
Американската марка ја објави соработката објавувајќи неколку шарени фотографии од колекцијата, на кои Леон е облечен во цветни дезени и светли бои.
Колекцијата Марк Џејкобс е моделирана според претходните, разиграни кампањи, типични за 90-тите.
Според краткото соопштение за брендот, снимањето е инспирирано од еклектицизам и индивидуализиран пристап кон личен стил. Ова не е прв пат ќерката на Мадона да учествува во модна кампања. Лурдес дебитираше во колекција на видео записи за Miu Miu во 2019 година и оттогаш се појави во серија кампањи, вклучувајќи ги Jean-Paul Gaultier x Supreme и Parade x Juicy Couture.
Мадона е долгогодишна муза и пријател на дизајнерот Марк Џејкобс. Во интервју за Вог во 2008 година, Џејкобс, тогаш креативен директор на Луј Витон, ја нарече кралицата на попот врвен изведувач. Мадона учествуваше во две кампањи за Луј Витон под негово водство и ја носеше истоимената етикета Џејкобс на насловната страница на Harper’s Bazaar US 2016.