Договорите што фудбалските клубови ги имаат со спонзорите за реклама на своите дресови, најчесто носат голема заработка.
Клубовите ширум Европа се во константна потрага по што е можно појак спонзор кој ќе го рекламираат.
Меѓу најголемите спонзори прикажани на фудбалските дресови во Европа се Emirates, Gazprom, Volkswagen и Etihad.
Неодамнешна студија која ги анализира европските фудбалски клубови и нивните спонзори, покажува дека најпрофитниот договор во моментов го има Manchester United со Chevrolet, од неверојатни 71,1 милион евра на годишно ниво.
На второ место е Real Madrid со Emirates со 70 милиони евра, а веднаш зад него е Barcelona со Rakuten, договор вреден 55 милиони евра.
Топ 20 листата на фудбалски клубови и договори со нивните спонзори изразени во милиони евра изгледа вака:
1. Manchester United (Chevrolet) – 71,1
2. Real Madrid (Emirates) – 70
3. Barcelona (Rakuten) – 55
4. Manchester City (Etihad) – 45,9
5. Bayern (T-Mobile) – 42
6. Chelsea (Yokohama) – 36,7
7. Liverpool (Standard Chartered) – 32,1
8. Arsenal (Emirates) – 31
9. Tottenham (AIA) – 28,7
10. PSG (Emirates) – 25
11. Schalke 04 (Gazprom) – 22
12. Wolfsburg (Volkswagen) – 20
13. Milan (Emirates) – 18,5
14. Sassuolo (Mapei) – 18
15. Borussia Dortmund (Evonik) – 17
16. Juventus (Jeep) – 17
17. Roma (Qatar Airways) – 15,2
18. Atletico Madrid (Plus500) – 12
19. West Ham (Betway) – 11,5
20. Inter (Pirelli) – 10