Технологија

Рајт Спирит ќе обезбеди едночасовен лет со 100 патници, на струја

 

Американската технолошка компанија Wright Electric развива револуционерни електрични погонски системи за авиони. За овие цели тие веќе започнаа со тестирање на најмоќните електромотори некогаш направени за воздухопловната индустрија, со моќност од 0,5 до дури 4 мегавати, притоа намалувајќи ја нивната тежина. Еден од овие мотори ќе биде основата на сопствениот авион на Рајт 1, кој ќе користи дури 10 електрични мотори за превоз до 180 патници на кратки и средни растојанија.

Но, пред тоа, компанијата одлучи да ја вгради својата технологија на „ретрофит“ во постоечки патнички авион. Тие се одлучија за моделот British Aerospace 146, регионален авион за превоз до 100 патници. Инсталирањето на сопствен електричен погон во овој модел ќе овозможи побрза транзиција кон еколошки погони. Рајт електрик најавува дека првиот авион од овој тип треба да полета во 2026 година.

 

До еден час лет

Тие го нарекоа својот проект за претворање на BAe 146 во електричен Wright Spirit и најавија дека ќе може да ги превезе споменатите 100 патници на релации за кои е потребен лет во траење од максимум 60 минути. Авионот ќе биде опремен со четири моќни и тивки електрични мотори од мегаватната класа. Се посочува дека тишината на летот би можела да биде најголемата предност – имено, на кратките линии, аеродромите понекогаш се наоѓаат во близина на градовите и во други области каде бучавата е голем проблем. Електричниот погон многу лесно би го надминал овој предизвик.

Компанијата, исто така, наведува на својата веб-страница примери на рути кои Wright Spirit може да ги опслужува: Франкфурт — Париз, Париз — Лондон, Стокхолм — Копенхаген, Лисабон — Мадрид, Њујорк — Бостон, Сан Франциско — Лос Анџелес, Доха — Дубаи Сао Паоло — Рио де Жанеиро, Сиднеј – Мелбурн, Токио – Осака и така натаму.

Алуминиумски водородни ќелии

Кога станува збор за најважниот и предизвикувачки дел од електричните авиони во денешно време, решението за складирање на енергија во летот, Рајт се одлучи за водородни горивни ќелии. Тие, велат тие, се доволно лесни за да се вклопат во авионите и нудат доволно енергетска густина за да бидат употребливи за разумно долг лет.

За разлика од постоечките решенија, авијацијата треба да ги подобри алуминиумските водородни ќелии, со уште помала маса и облик на класичниот воздушен товар. Така, според плановите на оваа компанија, горивото во ќелиите би се внесувало во авионот како товар, наместо водородот да се пумпа во ќелиите под притисок. По летот, потрошените ќелии се заменуваат со нови, полни, а авионот е брзо подготвен за следниот лет.

Оваа технологија сè уште е во развој и затоа не се очекуваат комерцијални патнички летови пред истекот на наведениот петгодишен период. Моторите, инвертерите и турбините наводно ќе бидат готови веќе следната година.

Слични написи

Кинеската сонда Chang’E-4 се подготвува за слетување на Месечината

admin

Пекинг го доби најголемиот аеродром на светот

Biba

Фотографии кои покажуваат како работеле луѓето пред да се појави AUTOCAD

Biba

Овој сајт користи колачиња за подобрување на корисничкиот интерфејс. Прифати Прочитај

Почитувани! Не е дозволено копирање на текстови од Прекрасен свет.