Здравје

Прашања и одговори во врска со зајакнување на имунитетот во текот на зимата

Со доаѓањето на постудените денови, сè повеќе експерти предупредуваат дека е неопходно да се зајакне имунитетот, особено за време на пандемијата на коронавирусите. Секоја личност има различен имунитет, но заедничко на сите им е дека имунитетот станува сè посилен со текот на годините, бидејќи за време на растењето сме изложени на широк спектар на патогени организми и со тоа се здобиваме со имунитет на одредени туѓи микроорганизми.

Експертите понудија одговори на вообичаените прашања во врска со имунитетот.

Како работи имунолошкиот систем?

Имунолошкиот систем е начин на одбрана од натрапниците од надворешниот свет. Тој е во состојба да ги разликува сопствените клетки на телото од туѓи антигени. Ова вклучува вируси, бактерии, габи, туѓо ткиво и токсини.

Белите крвни клетки препознаваат антигени и се обидуваат да ги отстранат. Како што комуницираме со околината, имунолошкиот систем станува сè подобар во препознавањето на овие антигени и одржувањето на луѓето здрави.

Каква храна треба да јадете за да одржите здрав имунолошки систем?

Урамнотежената исхрана е генерално важна за имунолошкиот систем. Постојат неколку намирници кои можат да обезбедат внесување на точна количина на витамини, минерали, антиоксиданти, протеини и здрави масти.

Некои од нив се шарени овошја и зеленчук, кои содржат многу антиоксиданти, витамини и минерали, здрави масти, како што се оние што ги има во маслиновото масло, авокадото и лососот, ферментирана храна како јогурт, кисела зелка и кефир, храна богата со растителни влакна, вклучително цели зрна и мешунки, билки и зачини како куркума, црн пипер, лук и ѓумбир, ореви и семиња, особено ореви и семе од лен, темно чоколадо и зелен чај.

Од друга страна, храната што треба да ја избегнувате е онаа со додаден шеќер, нездрава и брза храна, рафинирани јаглени хидрати, кои ги има во белиот леб, тестенините, колачињата и преработеното месо. Исто така, се препорачува да се ограничи консумирањето на алкохол.

Дали треба да внесувате дополнителни витамини?

Одредени додатоци можат да помогнат во поддршката на вашиот имунолошки систем. Сепак, како што сугерира нивното име, тие треба да го надополнуваат, а не да го заменат вашиот здрав начин на живот.

Некои луѓе, особено постарите лица, може да имаат недостаток на хранливи материи како витамин Ц, витамин Д и цинк и може да имаат корист од додатоци.

На пример, вашето тело не произведува или чува витамин Ц, па затоа ако не ја внесувате препорачаната дневна количина од вашата исхрана (75 милиграми за жени и 90 милиграми за мажи), можеби ќе сакате да земете додаток. Сепак, важно е да се консултирате со лекар пред да земете нови додатоци.

Колку спиење ви треба?

На возрасните им треба приближно 7-9 часа сон. Ова варира од личност до личност. Сепак, редовно спиење помалку од 7 часа може да го ослабне вашиот имунолошки систем, велат експертите.

Лишување од сон спречува имунолошкиот систем да произведува заштитни материи како што се антитела и цитокини.

Дали вежбањето може да му помогне на имунитетниот систем?

Да, умереното вежбање е одличен начин за поддршка на имунолошкиот систем. Обидете се да вежбате 30 минути на ден. Вклучете комбинација на тренинг за кардио и сила.

Дали пушењето му штети на имунолошкиот систем?

Да, пушењето може негативно да влијае на вашиот имунолошки систем.

Што друго можете да направите за да го зајакнете имунитетот?

Намалувањето на стресот може да направи голема разлика во функционирањето на вашиот имунолошки систем. Постојат неколку начини да се намали стресот и тоа се првенствено медитација, јога, прошетки во природа, слушање музика, масажа, ароматерапија и друго.

Други работи што можете да ги направите за да бидете здрави:

Мијте ги рацете со вода и сапун најмалку 20 секунди често во текот на денот, но особено пред оброците.

Избегнувајте да го допирате лицето.

Можеби ќе ве интересира

Поголем обем на струкот – поголеми шанси за смрт

Biba

Текилата може да помогне да го намалите вишокот килограми

Biba

Киви – тајните на суперовошјето

admin

Овој сајт користи колачиња за подобрување на корисничкиот интерфејс. Прифати Прочитај

Почитувани! Не е дозволено копирање на текстови од Прекрасен свет.