Автомобилизам

Погонскиот мотор на Porsche за Formula Е влегува во финална фаза

 

Развојот на погонскиот мотор за првиот Porsche Formula E автомобил влегува во финалната фаза. Производителот на спортски автомобили со седиште во Штутгарт ќе влезе во ABB FIA Formula E шампионатот во ноември. Меѓународната автомобилска федерација (FIA) ќе го изврши хомологирањето ова лето. По ова, не може да се направат понатамошни промени на компонентите на погонот за шестата сезона. Континуираната инфографска серија “Патот до Formula E” ја покажува моменталната состојба на игра.

Развојот на погонскиот мотор е од централно значење за влезот на Porsche и е одлучувачки конкурентен фактор. Во однос на контролата на трошоците, Formula E ја обезбедува шасијата на автомобилот и стандардната батерија, додека сите погонски компоненти се индивидуални концепти на производителите, што значи дека Porsche може да се движи по својот пат кога станува збор за развивање на клучните технологии. Ова вклучува електричен мотор, инвертер, brake-by-wiresystem (систем на сопирачки по жица), пренос, диференцијал, дигалки и компоненти на суспензија поврзани со репараксијата, како и систем за ладење и контролна единица.

“Со изградбата на автомобилот Porsche ФормулаE во јануари, направивме голем напредок во развојот и тестирањето. Ние можеме да продолжиме да ги оптимизираме неговите компоненти до хомологацијата за да се осигуриме дека сме совршено подготвени за нашата прва сезона на Formula E. Симулационата работа е особено корисна, во, да речеме, оптимизирање на управувањето со енергија. Сепак, вистинските услови преовладуваат само на тркачката патека. На пример, не е можно целосно точно да се симулира возењето преку ивичници во симулаторот или на клупата за тестирање. Управувањето со гумите и однесувањето на сопирачките, исто така, најдобро се истражуваат на тркачката патека. Ние сме точни на распоредот: со долги тест возења на тркачки патеки, континуирана работа во симулатор и тестови на тест клупата. Добивме важни податоци и сознанија за развојот на Porsche погонскиот мотор со комбинација на сите овие достапни извори”, изјави техничкиот лидер на проектот, Малте Хонеке.

 

Слични написи

BMW M5 G-POWER ѕвер од 800 КС

admin

Шкода го претстави најновиот SUV – Kamiq

Biba

Shelby GT 500 на Хенеси ќе има дури 1200 коњски сили

Biba

Овој сајт користи колачиња за подобрување на корисничкиот интерфејс. Прифати Прочитај

Почитувани! Не е дозволено копирање на текстови од Прекрасен свет.