Автомобилизам

Осмата генерација на Volkswagen Golf доживеа светска премиера

 

  • Дигитална офанзива. Дисплеите и контролите се комплетно дигитализирани.
  • Хибридна офанзива. Новиот Golf ќе биде првиот Volkswagen кој ќе се појави на пазарите со пет хибридни верзии (eTSI и plug-in хибрид).
  • Безбедносна офанзива. Golf е првиот Volkswagen со Car2X комуникација опремена како стандард.

Golf е најуспешниот европски автомобил повеќе од четири децении. Новото поглавје во историјата на овој бестселер започнува сега, со светската премиера на осмиот Golf – дигитализиран, потполно поврзан и интуитивен за работа. Никогаш порано ниту еден Golf не бил толку прогресивен. Со хибридни верзии достапни веднаш, Golf ја електрифицира компактната класа. Неговиот дигитален ентериер овозможува нова димензија на интуитивно работење. Брзини до 210 км/ч се достигнуваат со системите за асистенција на возачот. Тоа е првиот Volkswagen кој користи разузнавачки информации од сообраќајот преку Car2X, што значи дека може да предупредува на опасности. Неговата светска премиера се одржа во Волфсбург, каде и беше создаден Golf, и каде е изграден и рафиниран во последните 45 години.

 

 

„Во текот на седумте генерации, Golf импресионираше повеќе од 35 милиони клиенти. Целата автомобилска индустрија очекува новиот Golf да го постави стандардот во класата“, објасни д-р Херберт Дис, претседател на Управниот одбор на Volkswagen AG. Во однос на својата технологија, Golf го прави најголемиот скок нанапред од своето деби. Ралф Брандстартер, главен оперативен директор за патничките автомобили на Volkswagen, вели: „Овој автомобил е целосно нов. Но, секако, Golf секогаш останува Golf, бидејќи основниот концепт е безвременски. Овој автомобил го дефинира нашиот бренд со децении. Golf постојано ги прави новите технологии достапни за сите“.

 

 

Факт е дека новиот Golf ја прави одржливата подвижност достапна за многу луѓе. Уште повеќе, со новиот Golf, Volkswagen се префрла на дигитализирана, самообјаснувачка операција. „Во свет во кој сложеноста се зголемува, новиот Golf му дозволува на возачот интуитивно да управува со возилото“, вели  Клаус Бишоф, директор во Volkswagen. Практично, сите дисплеи и контроли се дигитални: новите инструменти и мрежните инфозабавни системи се спојуваат заедно во пејзажен приказ со команди на допир.

 

 

Пет хибридни погони за новиот Golf

Со новиот Golf, Volkswagen започна хибридна офанзива. Како прв модел на марката, осмата генерација на Golf ќе биде достапен во не помалку од пет хибридни верзии. Неговото деби слави и 48V технологија: генератор за стартување на ремен, 48V литиум-јонска батерија и најновата генерација на ефикасни TSI мотори формираат нов благ хибриден погон во eTSI. Материјални придобивки: потрошувачката е намалена до 10 % (врз основа на WLTP) и возилото е екстремно агилно и удобно. Volkswagen ќе го понуди Golf во три излезни варијанти од eTSI: 81 kW/110 КС, 96 kW/130 КС и 110 kW/150 КС.

Осмата генерација на најпродаваниот Volkswagen, исто така, ќе биде достапен и како plug-in хибрид во две варијанти. Новиот Golf генерира 150 kW/204 КС, додека многу спортската GTE изведба испорачува 180 kW/245 КС. Двете верзии на Golf со plug-in хибриден погон ќе стартуваат со нова литиум-јонска батерија од 13 kWh која овозможува поголем досег со електрична енергија од приближно 60 километри, додека привремено го претвора Golf во возило со нулта емисија на штетни гасови.

 

 

Ефикасен бензин и дизел – заштеда на потрошувачка до 17 %

Погонските опции за новиот Golf вклучуваат бензински (TSI), дизел (TDI) и погон на природен гас (TGI), два трицилиндрични бензински мотори со 66 kW/90 КС и 81 kW/110 КС, два четирицилиндрични дизел мотори со 85 kW/115 КС и 110 kW/150 КС, и TGI со 96 kW/130 КС. Новите варијанти на TSI имаат особено ниска потрошувачка и емисија на штетни гасови благодарение на новите елементи, вклучително и иновативниот TSI Miller процес на согорување. Иновација во погоните на TDI: Volkswagen користи технологија за т.н. двојно дозирање (два SCR катализатори) за значително намалување на емисијата на азотни оксиди (NOx) до 80 %; покрај тоа, потрошувачката на TDI е намалена за 17 % во споредба со претходникот.

 

 

Постојана конективност и Car2X како стандард

Системите не само што се поврзани едни со други, туку благодарение на единицата за поврзување преку интернет (OCU), тие исто така се поврзани со светот надвор од Golf. Стандардниот OCU има интегрирани eSIM линкови до онлајн функции и услуги „We Connect“ и „We Connect Plus“. Новиот Golf е исто така првиот Volkswagen што се поврзува со својата околина како стандард, преку Car2X: сигналите од сообраќајната инфраструктура и информациите од други возила оддалечени 800 метри се известуваат за возачот преку дисплеј. Golf ги споделува и овие предупредувања со другите возила со Car2X. Интелигенцијата за т.н. рој станува реалност, што претставува почеток на нова фаза на безбедност во сообраќајот.

 

 

Слични написи

Bugatti го пензионира својот турбо бензинец W16

admin

На денешен ден во 1950 година се одржа првата трка на Формула 1

Biba

Volkswagen со план да произведува 300.000 електрични возила годишно

admin

Овој сајт користи колачиња за подобрување на корисничкиот интерфејс. Прифати Прочитај

Почитувани! Не е дозволено копирање на текстови од Прекрасен свет.