Здравје

Намирници кои се покажале како најдобри сојузници во борбата против астмата

 

Не постои лесен начин да се излечи астмата, особено не со избирање на една магична храна, но постои список на оние кои значително ги ублажуваат симптомите на оваа болест.

Општата препорака на лекарот е разновидна диета, а како конкретен пример се наведува медитеранската варијанта. Тоа значи многу здрави масти, риба, цели зрна, овошје и зеленчук.

Важно е да се напомене дека треба да се земе предвид дека вишокот тежина може да ја влоши оваа болест, па секако е во интерес на луѓето да одржуваат здрава исхрана.

 

Треба да се консултирате со лекар и да не преземате драстични чекори и промени, но врз основа на некои истражувања, храната за која ќе напишеме подолу може да ги ублажи симптомите на астма.

Јаболка и портокали

Овошјето е здраво од повеќе причини, а кога станува збор за ублажување на симптомите на астма, тоа е затоа што содржи бета каротен и витамини Ц и Е кои помагаат да се намалат воспаленијата и отоците во белите дробови.

Јаболкото и агрумите се особено богати со овие состојки и се препорачува нивна дневна потрошувачка.

Лосос

Не сите масти се исти и немаат ист ефект врз организмот, а мононезаситените и полинезаситените масни киселини можат да бидат многу добри за организмот исто како и Омега-3 масните киселини.

Тие се инаку здрави за луѓето, а особено за оние со астма. Ги има во лососот, риба која е многу моќен сојузник во борбата против многу болести. Лососот е исто така богат со витамин Д, кој од неодамна се препорачува од неколку важни причини.

Ѓумбир

Ѓумбирот не само што е добар за смирување на желудникот, туку се користи и за ублажување на симптомите на астма. Истражувањата покажаа дека оваа храна содржи состојки кои можат да ги релаксираат дишните патишта. Неговиот корен може да се додаде во ориз, зеленчук и други јадења, и покрај тоа, од него може да се подготви чај.

Спанаќ

Покрај често споменуваните витамини и минерали, спанаќот содржи и фолна киселина (витамин Б9) која е многу важна во борбата против астмата. Се покажа дека децата кои не добиле доволно фолна киселина и витамин Д имале дури осум пати поголема веројатност да добијат симптоми на напад на астма во споредба со оние деца кои примиле доволна количина на овие состојки.

Калинка

Иако е болно за многумина да јадат калинка затоа што има доста работа за да дојдат до својот „употреблив“ дел, за оваа храна вреди да се вложи напори поради нејзините состојки. Богата е со антиоксиданси кои можат да го намалат воспалението на респираторните органи, а покрај тоа, може да го намали нивото на оштетување на белодробното ткиво. Може да се конзумира свежа или како сок, а и двете верзии ги носат истите придобивки, пишува Everyday Health.

Можеби ќе ве интересира

Бременоста и високите потпетици се лоша комбинација

Biba

Со мали измени во исхраната до поздрав дигестивен систем

Biba

Пасивното пушење двојно го зголемува ризикот од дијабетес

Biba

Овој сајт користи колачиња за подобрување на корисничкиот интерфејс. Прифати Прочитај

Почитувани! Не е дозволено копирање на текстови од Прекрасен свет.