Автомобилизам

На својот 65-ти роденден Fiat 500 води според продажбата во Европа

FIAT ја прославува 65-годишнината од својот легендарен модел 500 – симболот на новиот концепт на Долче Вита, кој во својата електрична верзија стана европски лидер во електричната мобилност.

„Целосно електричниот New 500, како единствен електричен модел 500, го зазеде подиумот на европскиот пазар на електрични возила во првата половина од годината“, рече Оливие Франсоа, генерален директор на брендот FIAT и маркетинг директор на Stellantis. Во првата половина од годината, New 500 беше најпродаваното електрично возило во Германија, каде што стана поуспешно од домашните електрични автомобили.

Понатаму, тој е и лидер во Италија и се искачи на подиумот во Франција и Шпанија. Ова е опиплив доказ за неговиот успех и дека FIAT го смета својот пат до електрификација како дел од својата историска социјална мисија.

Новиот 500 е дизајниран и произведен во Торино и е симбол на италијанската креативност, освојувајќи ги љубителите на производите „Made in Italy“ ширум светот. Новиот 500 моментално се продава во 38 земји и во четири различни географски региони: од Европа до Латинска Америка, Блискиот Исток и Јапонија. Неговиот успех е потврден и со 30 меѓународни награди од јавноста и експертите во девет земји.

Бидејќи сè повеќе и повеќе внимание се посветува на „зелената конверзија“, FIAT одлучи да ја забрза својата стратегија за електрификација на патот кон поодржлива иднина. Глобалниот бренд моментално има комплетна палета на електрифицирани модели во Европа, а почнувајќи од 2024 година, сите негови модели ќе бидат електрични. Конечно, во 2027 година, FIAT ќе стане целосно електричен во Европа.

Две нови приказни за славење на симболот на промените

За да му го честита роденденот на својот легендарен автомобил на посебен начин, FIAT претстави две нови приказни кои на забавен начин покажуваат како New 500 навистина е автомобил за промена. Во двете реклами, „Evergreen“ и „The Stick“, главната улога ја има активистот и оскаровец Леонардо ди Каприо, кој е зелен амбасадор на моделот New 500 од неговото претставување. FIAT ја сврте приказната и покажа дека се работи за спасување на планетата со радост, а како што докажува Леонардо ди Каприо, возењето електрични автомобили и да се биде поборник за одржлива мобилност е забавно и весело.

Овие два рекламни спота се создадени од маркетинг агенцијата Лео Бурнет, а го носат потписот на наградуваниот режисер Мартин Вернер. Воедно, звучна придружба на рекламата е оригиналната вокална верзија на легендарната песна „La Dolce Vita“ од Нино Рота во нејзината оригинална и никогаш досега издадена верзија од 1962 година. FIAT повторно го откри во каталогот на италијанската етикета CAM Sugar, која ја зачувува музиката од историјата на кинематографијата, вклучувајќи ја музиката на маестро Нино Рота од Amarcord, користена како предупредување за пешаци (AVAS) во новиот модел 500.

Можеби ќе ве интересира

Porsche го претстави Cayenne Coupé

Biba

Ламборџини ги претстави специјалните верзии на Aventador и Hurican

Biba

Фолксваген би можел да произведува електрични модели

admin

Овој сајт користи колачиња за подобрување на корисничкиот интерфејс. Прифати Прочитај

Почитувани! Не е дозволено копирање на текстови од Прекрасен свет.