Porsche продолжува да се фокусира на електромобилноста, со новиот Cayenne, кој сега нуди и хибриден погон, како и својот претходник. Cayenne Turbo S E-Hybrid и Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé ја нудат моќта од 500 kW (680 КС), преку интелигентната интеракција на четирилитарскиот V8 мотор (404 kW / 550 КС) и интегриран електричен мотор со осумстепен менувач Tiptronic S (100 kW / 136 КС). Максималниот вртежен момент на системот од 900 Nm е достапен при најмало притискање на педалот за гас. Двата модела забрзуваат од 0 до 100 км на час за 3,8 секунди и достигнуваат максимална брзина од 295 км на час. Оваа исклучителна изведба се совпаѓа со високото ниво на ефикасност: Cayenne Turbo S E-Hybrid и Turbo S E-Hybrid Coupé можат да возат до 40 километри само на електричен погон.
Покрај двата врвни модела, хибридниот опсег од Porsche сега го вклучува и новиот Cayenne E-Hybrid Coupé со системска моќност од 340 kW (462 КС), вртежен момент од 700 Nm и електричен опсег до 43 километри.
Брзини до 135 км на час со само електрична енергија
Како и сите plug-in хибриди на Porsche, новиот модел од највисокиот опсег во семејството Cayenne е, исто така, едно од најспортските возила во премиум сегментот, токму поради неговиот хибриден погон. Во моделите Cayenne Turbo S E-Hybrid, електричниот мотор се наоѓа помеѓу V8 моторот и осумстепениот менувач Tiptronic S. Двата мотора се меѓусебно поврзани преку спојката за менувачот и хибридниот модул, наведен како „ Electric Clutch Actuator“ (ECA). Во режимот на возење со електрична моќ, електричниот мотор може самостојно да го придвижува возилото до максимална брзина од 135 км на час. Може да се користи и во другите режими за дополнително забрзување. Овие режими можат да бидат избрани преку стандардниот пакет Sport Chrono (Хибриден, Авто, Спорт и Спорт Плус). Porsche ја презеде оваа стратегија за зајакнување од суперспортскиот автомобил 918 Spyder.
Литиум-јонската батерија е инсталирана под подот на товарниот простор и има капацитет од 14,1 kWh. Високонапонската батерија може да се наполни целосно во рок од 2,4 часа со стандардниот полнач за напојување AC од 7,2 kW кога користите 400-волтна врска со осигурувач од 16 засилувачи. Процесот на полнење трае шест часа од конвенционалниот домашен штекер со рејтинг од 230 волти и 10 засилувачи. Полнењето може и однапред да се закаже и преку управување со комуникација Porsche (PCM) или апликација Porsche Connect (за Android телефони и Apple® Watch).
Стандарден систем за стабилизација, воздушна суспензија и керамички сопирачки
Cayenne Turbo S E-Hybrid и Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé доаѓаат со одлична стандардна опрема, како што е: Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) системот за контрола на шасијата, Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) системот за пренос на моќ преку оските, системот за сопирање со високи перформанси Porsche Ceramic Composite (PCCB), 21-инчни алуминиумски тркала во аеро дизајн, вклучително и екстензии на лакот на тркалата во боја на каросеријата, Power Steering Plus и Sport Chrono пакет. Адаптивната воздушна суспензија со три комори, вклучително и управување со суспензијата на Porsche Active Suspension Management (PASM), обезбедува широк спектар на типична динамика на возењето на Porsche и удобно возење. Дополнителни додатоци може да се најдат и до 22-инчнитe алуминиумски тркала и управување на задната оска.
Комплетна поврзаност
Сите модели на Cayenne вклучуваат целосна поврзаност во понудата. Ова овозможува мрежна навигација со информации за сообраќај во реално време, паметна говорна контрола преку Интернет и широки услуги на Porsche Connect – вклучително и пребарување на станици за полнење на електрична енергија. Дополнителни опции за сите деривати на Cayenne кога ќе започне новата моделска година вклучуваат безжични Apple CarPlay®, нови порти за USB-C и оддел за складирање на вашиот паметен телефон со функција на индуктивно полнење. Сите хибридни модели од Porsche имаат помошен уред за климатизација како стандард. Ова може да се контролира преку далечински управувач, директно преку PCM и преку апликацијата Porsche Connect, што овозможува возилото да се загрее или олади дури и кога моторот не е вклучен.
Сите модели на Cayenne имаат LED предни светла, адаптивен темпомат со функција за ограничување на брзината, заштита на пешаците и Park Assist на предниот и задниот дел – вклучително и систем за камера со поглед на задниот дел. Дополнителните опции вклучуваат LED Matrix предни светла, „Head up“ дисплеј, систем за „Night Vision“ со термичка камера и дигитален копилот Porsche InnoDrive, вклучувајќи систем за асистенција за одржување лента, препознавање на знаци, активни насоки за лента, помошник за спојување во лента и систем за итно сопирање.
Двојно деби: Cayenne Coupé како хибриден V6 и V8
Со Cayenne Coupé, Porsche додаде уште поквалитетна варијанта во својата успешна постава на оваа SUV постава. Акцентот на Coupé доаѓа од острите линии со уникатен покрив и заден дел, адаптивен заден спојлер, задни седишта со карактеристики на две индивидуални седишта и два различни дизајни на покривот: панорамски фиксиран стаклен покрив како стандарден и опционален карбонски покрив. Како и стандардниот SUV, Cayenne Coupé сега е достапен во две различни хибридни верзии: во kомбинација со 4.0-литарскиот V8 битурбо мотор и со 3,0-литарски V6 турбо мотор. Новиот Cayenne E-Hybrid Coupé има системски излез од 340 kW (462 КС) и системски вртежен момент од 700 Nm. Во комбинација со стандардниот Sport Chrono пакет, тој достигнува 100 км на час за 5,1 секунда и има најголема брзина од 253 км на час. Чисто електричниот опсег е до 43 километри.