Автомобилизам

Официјална промоција на Toyota Yaris Cross

Кога станува збор за возење, градскиот живот има свои предизвици. Тоа е средина каде возачите сè повеќе ја ценат робусноста и високата позиција на возење што ги обезбедуваат СУВ-ата, но до одреден степен прилагодени на градските улици.

Со вистински акцент на заштитата на животната средина. Во исто време, тие сакаат возило кое се истакнува со неговиот атрактивен изглед, но и со прилагодливоста што им е потребна за активен животен стил.

 

 

Новиот Yaris Cross е дизајниран и развиен за Европа за да ги исполни барањата и желбите на овој пазар во сегментот B-SUV. Ќе се произведува во Европа во Toyota Motor Manufacturing France (TMMF), заедно со новата генерација на Yaris со пет врати, на почеток на 2021 година.

Новиот Yaris Cross ги ужива придобивките од силното наследство на Toyota од напредната хибридна технологија, дизајнот на мали автомобили и SUV-конструкцијата.

Како дел од семејството јарис, Yaris Cross беше изграден на новата GA-B компактна платформа на Toyota. Го дели „големо-малиот“ дизајн и концепт што ги карактеризира оригиналните Yaris и претставува пространа внатрешност во компактни надворешни димензии.

Во исто време, Yaris Cross е вистински теренец, со сите придобивки од оригиналното SUV искуство на производителот на Toyota пред 25 години, RAV4 – денес најпродаваниот SUV во светот – и неодамнешното создавање на импресивен и многу ефикасен C-HR. Зголемената кабина со достапност на интелигентен систем со погон на сите тркала за AWD, дава дополнителна потврда за вистински SUV.

 

 

Додавајќи го Yaris Cross во својот состав, SUV опсегот на Toyota сега ги опфаќа сегментите B, C и D.

Yaris Cross е горд на четвртата генерација на хибридна технологија на Toyota. Тојота беше успешен пионер во користењето на целосно хибридна технологија во автомобили во сегмент Б со воведувањето на првиот Yaris Hybrid во 2012 година. Оттогаш, во Европа се продаваат повеќе од половина милион, што стана моќна алатка за подигање на јавната свест за технологијата.

 

 

Yaris и Yaris Cross се првите модели што го користат најновиот хибриден систем Toyota 1,5-литарски, развиен врз основа на 2,0-литарскиот и 2,5-литарскиот погон што го користат неодамна воведените модели како што се Corolla, C- HR, RAV4 и Camry.

Овој систем располага со нов 1,5-литарски, трицилиндричен бензински мотор со Аткинсонов процес, прецизно дизајниран за да го намали триењето и механичките губитоци и да ја оптимизира брзината на согорување. Резултатот е голем вртежен момент при мала брзина на моторот со исклучителна економичност на потрошувачка на гориво. Топлотната ефикасност на моторот е 40 %, што е подобра од компатибилните дизел мотори и овозможува мала потрошувачка на гориво и ниска емисија на CO2.

Овој нов хибриден систем произведува максимална моќност од 116 КС. Особено внимание е посветено на кривата на моќност, благодарение на што овој мотор има исклучителен одговор при возење. Кога станува збор за емисиите, моделот со погон на предните тркала започнува со емисија на CO2 помала од 90 g/km, додека за AWD моделите оваа вредност е помала од 100 g /km.

 

 

Јарис крос го следи својот роднина со пет врати во врска со усвојувањето на новата платформа на ГА-Б на Тојота. Ова постигнува високо ниво на цврстина на телото, како и добро балансирана шасија, која овозможува одлична реакција и агилност.

Со производство на Yaris Cross, Toyota создаде навистина помал теренец, давајќи им на клиентите повисока положба за возење, практичност и внатрешен простор што го сакаат во компактните автомобили, што го прави пријателски настроен за град.

Неговиот дизајн ги опишува класичните карактеристики на SUV, повисока каросерија и поголеми тркала.

Yaris Cross има исто меѓуоскино растојание од 2.560 мм како и новиот хечбек на Јарис, но е вкупно 240 мм подолг. Висината од земја е зголемена за 30 мм и возилото е целосно повисоко и пошироко – за 90 и 20 мм соодветно.

Надворешни мерки:

  • вкупна должина 4,180 мм
  • вкупна ширина 1,765 мм
  • вкупна висина 1,560 мм
  • меѓуоскино растојание 2,560 мм

Ова е вистински теренец, така што посебно внимание се посветува на практичноста и разновидноста. Капакот на багажникот е електрично управуван, бидејќи е многу попрактично за отворање кога рацете ви се зафатени. Прилагодливата висина на подот на багажникот додава дополнителна флексибилност во делот заштитен од поглед.

Покрај тоа, самиот под може да се подели на два дела и на тој начин, во исто време да има зголемен волумен и преграда во подот. Во багажникот има и нови прилагодливи ленти за да ги обезбедат предметите и да го спречат нивното движење.

Yaris Cross е исто толку простран колку што е практичен. Со сите седишта исправени и капакот на багажникот поставен, капацитетот на багажникот е 390 литри. Меѓутоа, ако ви треба поголем простор во багажникот, има можност да се преклопат задните седишта во сооднос 40:20:40.

 

 

Една од карактеристиките што го дефинира новиот Yaris Cross како вистински SUV е достапноста на интелигентни погони на сите тркала – единствена погодност во оваа класа за хибриден модел.

Овозможува AWD со дополнителна стабилност и пренос на моќност при секојдневно возење, во лоши услови и на лизгави површини. Станува збор за електричен систем кој е покомпактен и полесен од механичките системи со погон на сите тркала, благодарение на што Yaris Cross Hybrid AWD постигнува помала потрошувачка на гориво и пониска емисија на CO2 од кој било од неговите конкурентни погони на сите тркала во сегментот B-SUV.

Овој систем го насочува вртежниот момент кон задната оска кога го стартувате автомобилот и при забрзување. При нормално возење, Yaris Cross користи преден погон, но кога системот ќе открие лизгава површина, погонот на сите тркала автоматски се вклучува. Ова може да се случи, на пример, на влажни коцки од гранит, при обилен дожд, на влажен или стопен снег или на песок.

Камен-темелник на безбедносните перформанси на новиот Yaris Cross е неговата платформа GA-B, која му дава на овој автомобил исклучителна ригидност на телото. Со цел да се исполнат највисоките и најригорозните независни стандарди за тестирање, дополнително ќе се искористат предностите на функциите за безбедност на тојота и напредните одлики за помош при возењето, кои помагаат да се избегнат вообичаени опасности од патот со обезбедување на информации за возачот, рани предупредувања и, кога е потребно, со автоматско сопирање и вртење на воланот.

Проектот за дизајн на Yaris Cross собра широк тим на дизајнери од Европа и Јапонија. Нивните идеи и инспирација ќе ги разберете појасно ако ги прочитате зборовите на еден од членовите на тимот – Ленс Скот, главен директор за дизајн во студиото „ЕДД Тојота“ во Ница.

„Кога го започнавме овој процес, сфативме дека иако изгледот е причината број еден при купувањето во сегментот B-SUV, практичноста е исто така важна за клиентите. Овa не се барања што се лесни за обезбедување, особено во компактниот сегмент. Од самиот почеток на идејниот дизајн, на ум го имавме европскиот клиент и требаше да го разбереме подобро, затоа излеговме од канцеларијата и разговаравме со вистински клиенти за да го разбереме нивниот животен стил – што сакаат, какви се нивните секојдневни активности и како се забавуваат.

По забавниот и поучен процес, се вративме, ентузијастички, да дизајнираме автомобил што ќе ја истакне нивната личност и ќе обезбеди жива комбинација на рафинираност и енергија.

Како тим, ние ги дизајниравме клучните зборови „Робусен“ и „Минималистички“, кои се чини дека ги рефлектираат и компактноста и агилноста, како и стабилноста и моќноста на теренецот“.

Тојота планира да произведува повеќе од 150.000 Yarisa Cross годишно во погонот TMMF во Онаинг, во близина на Валенсиен, Франција, и да добие повеќе од 8 % пазарен удел во сегментот B-SUV.

Слични написи

Тесла Роудстер од втората генерација ќе има забрзување како Формула 1 болид

Biba

Мик Шумахер чекори кон Формула 1

admin

Хибриден автомобил од милион евра на Koenigsegg

Biba

Овој сајт користи колачиња за подобрување на корисничкиот интерфејс. Прифати Прочитај

Почитувани! Не е дозволено копирање на текстови од Прекрасен свет.